Servisná podpora
Na wattmetre 4iiii je od 1.3.2020 uplatňovaná predĺžená záručná lehota 3 roky od dátumu kúpy.
V prípade, že máte nejaký problém s Vaším prístrojom, ozvite sa nám na naše kontaktné údaje (nájdete ich aj v päte tejto stránky).
Aplikácia 4iiii pre smartphony
V aplikácii 4iiii môžete jednoducho ovládať svoj wattmeter po pripojení cez Bluetooth protokol.
Aplikáciu si stiahnite v Google Play (Android) alebo App Store (iOS) podľa Vášho operačného systému.
Návod na použitie aplikácie nájdete tu (anglicky): https://4iiii.com/apps/4iiii/
Postup pri reklamácii
Ak máte s prístrojom akékoľvek problémy, skúste najskôr nasledujúce kroky:
- Vymeňte batériu za novú a pri výmene ju tam dajte na 3 sekundy obrátene plusom na mínus a mínusom na plus. Dôjde k vyresetovaniu wattmetra.
- Používajte pokiaľ možno batérie bez horkého laku (bitter coated) v rámci detskej ochrany.
- Skúste Factory reset v aplikácii 4iiii app - nájdete ho v Device/Settings.
- Skúste prístroj kalibrovať bez pohybu (koleso opreté o stenu). Ak sa nedokáže úspešne kalibrovať (stavový kód 10) ani v kľude, je to závada (ukazuje chybu kalibrácie 20).
V prípade, že zlyhali všetky kroky vyššie, napíšte sprievodný list, kde popíšete svoje problémy a priložíte svoje kontaktné údaje. Prístroj zabaľte a pošlite nám ho na našu adresu:
Sport Import s.r.o.
Bakešova 861/16
Ořechov 66444
Česká Republika
+420 728 899 410
My sa Vám po obdržaní reklamácie ozveme a dohodneme si s Vami riešenie Vášho problému.
Často kladené otázky
Wattmeter mi ukazuje viac alebo menej wattov ako iné prístroje.
U jednostranných wattmetrov je to úplne bežné najmä pri porovnaní s obojstrannými alebo s trenažérmi (tie merajú aj obe nohy). Na vine je často disbalancia či odlišný spôsob merania. Ľavostranné wattmetre sú vybavené funkciou Scale Factor, ktorou môžete túto známu disbalanciu korigovať. Viac sa dočítate v návode na aplikáciu - viď vyššie.
Mám časté výpadky signálu počas jazdy na 5-10 sekúnd.
Počas jazdy na prenos môže pôsobiť mnoho okolitých faktorov a ojedinelý chvíľkový výpadok signálu je bežný u všetkých bezdrôtovo pracujúcich prístrojov. Najčastejšou príčinou však býva strata kontaktu s batériou – preverte nastavenie kontaktov na veku a pod batériou. Nepoužívajte bitter coated batérie s detskou ochranou. Skúste aktualizovať firmware Vášho cyklopočítača aj firmware wattmetra, ak je k dispozícii. Ak sú výpadky aj naďalej časté a relatívne dlhé, je to závada; obráťte sa prosím na nás.
Rozbila sa mi krytka batérie, je možné kúpiť novú?
Áno, môžete si ju objednať v príslušenstvo na našich stránkach.
Hrudný pás Viiiiva mi po výmene batérie nefunguje.
Pri výmene batérie je nutné postupovať podľa inštrukcií pod krytkou – teda pred finálnym vložením batérie je potrebné ju tam dať na 3s obrátene (+ na -). Dôjde tak k vynulovaniu reziduálneho napätia a všetko bude fungovať ako má.
Batéria mi v hrudnom páse Viiiiva vydrží oveľa menej ako u iných výrobcov.
Hrudný pás Viiiiva pracuje s vysokou vzorkovacou frekvenciou a zároveň vie fungovať ako ANT+ bridge (premostiť senzory ANT+ do jedného spojenia cez Bluetooth protokol). Dáta tiež priebežne ukladá do internej pamäte. Tým, že robí oveľa viac vecí, tak aj toľko nevydrží štandardné batérie CR2032. Priemerná doba výdrže batérie v páse je cca 2 mesiace pri normálnom užívaní (niekoľkokrát týždenne). Je však nutné skladovať pás oddelene od podu - odopínať cvoky. Inak môže dôjsť k tomu, že pás pracuje aj po zložení z hrude.
Môže byť srdcový tep skreslený alebo pás nefunkčný u tehotných žien?
Áno, môže. Pri vyššom stupni tehotenstva (druhý až tretí trimester) sa stáva pás nefunkčným, pretože nedokáže spracovať dva odlišné zdroje srdcových oziev. Zároveň býva niekedy problém so správnou pozíciou pásu.